donderdag 1 juli 2010

Voetzoeker


Vanochtend plofte het volgende verzoek op mijn deurmat:

'hoi miss Fleur,

ik had uw al eens een mailtje gestuurt. Ik ben een man van 40 en een verzammellaar van voetjes in nylon. Zo zou ik ook graag van uw een foto willlen van uw voetjes in een van die heerlijk panty's waar ik uw weleens in zie bij AT5 bevoorbeeld. Wilt uw nog meer info over mijn of mijn fetish mail me! Foto van mezelf is geen probleem wil ook wel foto zelf maken van uw voeten. Ik hou me aanbevolen.. alvast een grote dank'

Brrrr alleen al het gigantische aantal taalfouten! En niet te vergeten die weinig koninklijke aanhef 'Hoi miss Fleur'. Hoe haalt zo'n brutale aap het in zijn hoofd om ons, Queen of the Dutch Desert, zo aan te spreken?! Zou het echt serieus bedoeld zijn? Of probeert iemand mij in de mailing te nemen? Ik ga wederom maar niet in op het verzoek. Als kind was mijn favoriete sprookje Assepoester. Ik fantaseerde over een prins die een glazen muiltje aan mijn voetje probeerde te schuiven. Ik vrees dat deze voetzoeker toch andere bedoelingen heeft?

Dolly's Archiefdoos