woensdag 10 april 2013

Altijd kaviaar?

Hoewel er (na 24 jaar!) nog steeds mensen zijn die na afloop van een optreden vragen: 'Wat doet u eigenlijk voor werk?'Kom ik eigenlijk al drie weken niet of nauwelijks toe aan centjes verdienen. Altijd kaviaar, nooit meer aardappels met jus? Haha die vlieger gaat eventjes niet op! Ik word volledig opgeslokt door onbetaalde werkzaamheden m.b.t. Poetin Protest. Ik zou het in de hectiek haast vergeten maar om brood op de plank te krijgen mag ik ook op vele hoogtijdagen (als verjaardagen, jubilea etc) de meest uiteenlopende mensen vermaken en geestige bijstand verlenen. Gelukkig staan er deze week een aantal bruisende party's op het programma. Ik zal stralen als nooit te voren maar denk dat ik vandaag nog wel de hele dag in battledress op de barricades zal staan. Nooit gedacht dat mijn Poetin Protestlied zo'n impact zou hebben! Het is inmiddels (na aandacht in diverse Nederlandse media) ook opgepikt door diverse Amerikaanse sites en in 1 dag is de registratie die Leo Enzlin (www.stickypixels.nl) maakte en dezelfde dag (waarvoor grote dank!)nog op YouTube plaatste door 5442 mensen bekeken van over de hele wereld. Ik heb positieve reacties gekregen uit landen als Duitsland, Zweden, Australiƫ en niet te vergeten Rusland. Uit datzelfde land komen trouwens ook angstaanjagende reacties die doordrenkt zijn van haat. Dat is vreselijk schrikken maar het geeft nog maar eens aan hoe belangrijk het is om homo's, lesbiennes, bisexuelen, transgenders en 'anders' denkenden in Rusland te steunen en zoveel als mogelijk een hart onder de riem te steken! We are family! Of je nu homo, hetero, lesbisch, transgender bent of bi! Dames en dames, heren en heren, dames en heren? Hoe je de liefde ook mag consumeren? Laat liefde regeren!

Dolly's Archiefdoos